Klantenservice

LEVERTIJD

 

Over het algemeen geldt: vóór 16.00 uur besteld wordt dezelfde dag verstuurd. Wij streven er naar om te leveren binnen 1-2 werkdagen, dit geldt voor artikelen die bij ons op voorraad zijn. Soms is de voorraad niet voldoende en staat de door jou gekozen stof in bestelling, in dat geval duurt het wat langer: 4-5 werkdagen. Voor de stofjes die wij exclusief inkopen in het buitenland geldt: OP=OP. We geven dit per artikel aan in de shop.

 

RETOUREN

 

14 dagen na ontvangst van de producten heb je de tijd om de overeenkomst te herroepen met uitzondering van op maat afgeknipte artikelen die aan de omschrijving en kleur voldoen. Alle producten uit onze webwinkel zijn op maat geknipt en vallen daarmee buiten het herroepingsrecht. Dat wil helemaal niet zeggen dat je in je hemd staat: ben je ergens ontevreden over? Meld het ons via [email protected] en we zullen proberen om het voor je op te lossen.

 

KLACHTEN

 

Het kan voorkomen dat wij een fout hebben gemaakt bij de verzending óf dat er (ondanks onze scherpe kwaliteitseisen) een foutje zit in de stof. Dit kun je, liefst per mail, melden aan: [email protected] Wij zorgen ervoor dat het naar tevredenheid wordt opgelost.
Een tevreden klant, dat is waar we het voor doen!


Hoewel wij erg ons best doen om goedgelijkende foto's te maken, kán het voorkomen dat kleuren in werkelijkheid anders overkomen dan op je beeldscherm.

We zullen altijd proberen met je mee te denken in de richting van een oplossing. Ben je niet tevreden met onze oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Staat je vraag er niet bij? Kijk eens op onze FAQ-pagina of stel je vraag via: [email protected]

 

1 Bestellen
1.1 Waarom is mijn mandje ineens leeg?

Als je niet geregistreerd bent op onze site leeft het winkelmandje automatisch na 30 minuten. Als je je registreert kun je in alle rust je winkelmandje bijwerken.

1.2 Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

De minimale bestelhoeveelheid van al onze stoffen is 0,5 meter

1.3 Waarom kan ik geen 1,25 meter bestellen?

Op onze site kunnen we helaas maar 1 decimaal achter de komma verwerken. Dit betekend in dit geval dat je 1,20 of 1,30 kunt bestellen en géén 1,25

1.4 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja natuurlijk! Je kunt bij onze fysieke winkel afhalen:

De Lappenkraam
Slibbroek 42
5081 NS  Hilvarenbeek

Let wel: dit kan alleen tijdens openingstijden

2 Stof
2.1 Mijn stof is gekrompen,

Wij adviseren altijd om vóór het maken de stof te wassen om krimp te voorkomen. Zeker bij natuurlijke materialen als linnen en katoen zit ongeveer 3% krimp

2.2 Kan ik één of meerdere stalen aanvragen?

Ja hoor! maar we hebben dat helaas nog niet geautomatiseerd :-(
We sturen ze gratis naar je op (dat dan weer wél) 

3 Assortiment
3.1 Is het assortiment gelijk op de markt/beurs/winkel/website?

Nee, het assortiment vertoont grote gelijkenissen in de basis maar is zeker niet overal hetzelfde

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »